czwartek, 6 maja 2010

Nastya













Wielką niespodzianką dla nas było znalezienie, idąc w stronę starego rynku, szkoły baletu. Patrząc przez bramę wszystko wyglądało wprost magicznie! Ja osobiście byłam bardzo zauroczona tym widokiem. W momencie w głowie miałam tysiąc pomysłów na nowe sesje. Takie miejsce jest natchnione historią. Tyle emocji mnie przepełniało...


Po nie małej chwili wyszłyśmy na uliczkę i w trakcie drogi na rynek modelka także miała robione zdjęcia.


Zakończyłyśmy sesje w miejscu "odciętym od świata". Od rynku skręciłyśmy w jedną z odchodzących od niego uliczek i tak znalazłyśmy się w przepięknym miejscu. Stamtąd pochodzą zdjęcia na trawniku i przy wielkim drzewie pełnym białych kwiatków.


Takie klimaty mnie kręcą!... Było cudnie. Jeszcze nigdy nie miałam tak przyjemnej sesji.


Modelka: Nastya K. (www.maxmodels.pl/younglady)

Fotograf: Ewelina Dymek (http://www.evelaine.deviantart.com/)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz